سخن روز /
پیام تسلیت سرپرست سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران بمناسبت شهادت امام حسن عسگری (ع) و تبریک آغاز امامت امام زمان (عج)
1403/06/21

به گزارش پات، مهندس توسلی سرپرست سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در پیامی شهادت امام حسن عسگری (ع) را تسلیت گفته و آغاز امامت امام زمان (عج) را تبریک گفت.

 متن پیام بدین شرح است:

شهادت مظلومانه یازدهمین امام شیعیان حضرت امام حسن عسگری (ع) غمی همیشگی بر دل شیعیان آن حضرت است که آن را با انتظار ظهور حضرت ولی عصر (عج) و "اللهم عجل لولیک الفرج" تـسکین می‌دهند.

امام حسن عسگری (ع) الگو و استوره عشق ورزی به دیگران و نیکی و احسان با همه مردم بود. این امام بزرگوار شیعه در دوران زندگانی پر برکت خویش به شیعان درس بردباری و صبوری آموخت تا آنان را برای دوران سخت غیبت آماده کند.

اینجانب به نوبه خود فرارسیدن هشتم ربیع الاول سالروز شهادت یازدهمین پیشوای شیعیان جهان، حضرت امام حسن عسکری (ع) را به پیشگاه فرزند غائبشان، امام عصر حضرت مهدی (عج)، عاشقان آن حضرت و فعالان بخش کشاورزی تسلیت عرض می‌کنم. همچنین آغاز امامت منجی عالم بشریت که از دیگر مناسبت های ارزشمند و فرخنده‌ این ماه سراسر خیر و برکت است را محضر همه مسلمانان و شیعیان جهان تبریک و تهنیت عرض نموده، از درگاه پروردگار سبحان می‌خواهم که همه ما را از پیروان و رهپویان اندیشه زلال معرفت و تفکر این امام همام قرار دهد.

تعداد مشاهده خبر577 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal